Перелік документів, необхідних для отримання послуги, а також вимоги до них:
- заява встановленого зразка (заповнюється в ТСЦ);
- паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:
-
- тимчасове посвідчення громадянина України;
- посвідка на постійне проживання;
- посвідки на тимчасове проживання;
- посвідчення біженця;
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- документ, що посвідчує особу уповноваженого представника (для фізичних осіб — нотаріальне посвідчена довіреність);
- документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
- документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
- документ, щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху;
- платіжні документи (квитанції), які засвідчують оплату адміністративної послуги та плату за бланкову і спеціальну продукцію;
Порядок проведення експертного дослідження транспортних засобів.
Послідовність дій одержувача послуги:
Суб’єкт звернення особисто або через уповноважену ним особу подає до суб’єкта надання адміністративної послуги повний пакет документів у паперовому вигляді, необхідних для отримання адміністративної послуги
Орієнтовна вартість послуги:
- для транспортних засобів усіх категорій або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 862 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 350 грн
- для мототранспорту (із видачею номерного знака) — 634 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 122 грн
- для причепів (із видачею номерного знака) — 623 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 111 грн
- для мопедів або окремих їх агрегатів становить (із видачею номерного знака) — 605 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 93 грн
- + послуги банку.
У 2023 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкового транспортного засобу становить :
- не перевищує або дорівнює 442 860 грн – сплачується 3%;
- більше ніж 442 860 грн, але не перевищує або дорівнює 778 360 грн – сплачується 4%;
- більше ніж 778 360 грн – сплачується 5%.