A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Наш пріоритет — діджиталізація!


25 Вересня 2019

В Чернігові відбулась зустріч керівництва Регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області з представниками органів місцевого самоврядування, громадськості та журналістами. В ході брифінгу було обговорено низку актуальних питань. Йшлося, зокрема, й про переформатування колишніх МРЕВ в сучасні відкриті офіси, де за принципом «єдиного вікна» надають послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ України: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, заміна та видача посвідчень водія, видача міжнародних посвідчень водія, довідок про відсутність судимостей та інші.

Нині в Чернігівській області функціонує 4 сервісних центри МВС. За останні 2 роки Регіональний сервісний центр МВС оновив всі територіальні центри в області. Сервісний центр нового зразка – це прозорий офіс, оснащений сучасними інформаційними системами та програмним забезпеченням. В оновлених ТСЦ МВС передбачено зручності для всіх груп населення, в тому числі й для людей з інвалідністю. Крім того, у приміщеннях таких центрів є дитячий куточок та зона буккросингу, звідки кожен може взяти книжку в обмін на вже прочитану власну. А головне — до послуг відвідувачів привітний, кваліфікований персонал.

Аби наблизити якісні державні послуги до людей, Регіональний сервісний центр МВС в Чернігівській області налагоджує співпрацю з територіальними громадами. Більше року Чернігівщиною курсує мобільний сервісний центр МВС, завдяки якому жителі найвіддаленіших населених пунктів мають змогу отримати адміністративну послугу, не залишаючи свого селища чи містечка.

Екіпаж в складі двох адміністраторів та експерта за допомогою сучасних технологій та спеціального обладнання  надають послуги з:

  • Реєстрації та перереєстрації транспортних засобів;
  • Заміни водійського посвідчення;
  • Видачі міжнародного посвідчення водія;
  • Прийняття запиту на отримання довідки про відсутність судимості.

Тільки за 8 місяців 2019 року  було здійснено 43 виїзди мобільним сервісним центром МВС в Чернігівській області,  під час яких проведено 398 реєстрацій/перереєстрацій транспортних засобів; замінено 88 водійських посвідчень, прийнято 161 запит на отримання довідки про відсутність судимості. Загалом з початку року мобільний сервісний центр МВС надав 647  послуг громадянам.

«Сьогодні державні послуги виходять на якісно новий рівень. Від початку реформи діджиталізація була одним із наших пріоритетів, Електронний кабінет водія – головний її результат на даний момент. Цей сервіс мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС, робить найпопулярніші послуги однаково доступними для всіх громадян країни, виключає людський фактор та ліквідує корупційні ризики», — зазначив під час зустрічі Микола Дученко.

Дізнатись про функціонал Електронного кабінету водія та інших електронних сервісів, оцінити їх зручність могли всі присутні під час відео-презентації.

Ще одним важливим питанням залишається якість обслуговування відвідувачів. Зараз в усіх оновлених сервісних центрах МВС триває проект «Таємний клієнт», взяти участь в якому може будь-яка людина. Для цього необхідно відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук на сайті. Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

В ході зустрічі було анонсовано зміни до постанов Кабінету Міністрів України, пов’язаних з порядком видачі посвідчень водія, підготовки водіїв, а також акредитацією автошкіл. З представниками останніх було обговорено найбільш актуальні питання.

Дізнатись більше про перебіг процесу реформування сервісних центрів МВС Чернігівської області, новації, які вже набрали практичних обертів та на які очікується найближчим часом, можна на  сайті у розділі «НОВИНИ» та на офіційній сторінці у Facebook.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номером  телефону (044) 290-19-88 або в повідомленнях на Фейсбук-сторінці.